Известие

Collapse
No announcement yet.

помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
    да от дефектирал датчик,не от самия термостат...
    Добре препоръчваш компютър, ама що лъжеш човека, че жтд-то не пали дюза от заминал термостат?
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
      Добре препоръчваш компютър, ама що лъжеш човека, че жтд-то не пали дюза от заминал термостат?
      Моята светна няколко пъти, точно от термостата, не от дефектирал датчик, защото си завих стария датчик на новия термостат.

      Виж първо как се държи термостата, ако не загрява за 15- 20 мин. до 90 гр. и не стои постоянно там го смени и тогава вече, ако не се оправи търси диагностика, защото може да свети от всичко.

      Моята лампа гаснеше след рестарт на двигателя.

      Пробвай и като откачиш плюса на акумулатора за кратко дали ще изгасне. Ако си знаеш кода разбира се.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Тази лампа ми светна когато ми изгоря бушона за вентилатора. Провери!
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Не е съвсем така, когато свети колата влиза в авариен режим на работа и това води до увеличен разход на гориво.
          Не знам дали влиза в някакъв режим ама няма никаква ама никаква промяна в работата на колата. Интересно е че ми светва само зимно време. Някога свети 5 мин друг път 1 час. Най вероятно датчика при термостата ми се ебава. Термостата го смених но без датчика.
          Алфа 166 JTD 136к.с + чип

          Comment


          • #20
            Здравейте вав мойта Алфа няма вграден чейнджър, може ли да се постави друг и как ?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от denkata97 Покажи съобщение
              Здравейте колеги!Купих си Алфа 166 2.4 JTD,светна ми на таблото едно като дюза и все едно разпръсква гориво.Може ли да ми кажете какво е това.И как се отстранява тази повреда и дали е сериозна.Колата иначе си пали и работи.
              Само на диагностика може да се каже от какво свети.

              Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
              да от дефектирал датчик,не от самия термостат,абе сака си комютър,защо да гадаем сега на сляпо да объркваме колегата,тъкмо си я е купил и ние сега да му напълним главата със скъпи части и ремонти а може и да е нещо незначително например от даване на ток и тнт.
              Баш от скапан термостат с "жив" датчик светва.

              Първоначално публикувано от denkata97 Покажи съобщение
              Здравейте вав мойта Алфа няма вграден чейнджър, може ли да се постави друг и как ?
              Няма невъзможни неща. Първо си огледай ICS-a и сам ще си отговориш.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Колеги като заключвам вратите със ключа те автоматично се отключват, а със дистанционото на ключа не може

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от denkata97 Покажи съобщение
                  Колеги като заключвам вратите със ключа те автоматично се отключват, а със дистанционото на ключа не може

                  Има много писано по въпроса. Примерно тук
                  Можеш да ползваш и търсачката.
                  Проблемът ти може да се дължи и на неработещи контакти в бравите на предните врати или заради лоши връзки между предните врати и купето.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Отказа ми парното и климатроника на компютара ми пише OFF свалих клемата на акумулатора да се рестартира компютара и сега не мога да напиша кода не действа нито едно копче ?

                    Comment


                    • #25
                      нямаш кода или не знаеш как? а какво стана с дюзата свети ли още?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Да дюзата свети още, а кода го имам и знам как се вавежда но не реагира ниго едно копче на компютара.

                        Comment


                        • #27
                          тези коли понякога са ужасни, ще ти трябва сериозна помощ, но не се отчайвай
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от denkata97 Покажи съобщение
                            Отказа ми парното и климатроника на компютара ми пише OFF свалих клемата на акумулатора да се рестартира компютара и сега не мога да напиша кода не действа нито едно копче ?

                            Провери предпазители F5, F9, F17 и F18 в таблото под волана. Броят се отляво надясно и отгоре надолу.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Проверих предпазителите и са здрави но при мен не са под номера а над всеки предпазител пише сервиз.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от denkata97 Покажи съобщение
                                Проверих предпазителите и са здрави но при мен не са под номера а над всеки предпазител пише сервиз.
                                Те на таблото не са номерирани. Просто по схемите F1 съответсва на най-левия на най-горния ред и F20 - на най-десния на най-долния ред. Ако си 100% сигурен, че предпазителите са здрави (често пъти визуалният оглед е подвеждащ и затова е добре да се мерят), Може да направиш още:

                                1 - Да свалиш таблото с предпазителите (сваля се лесно, като се развие рапидката горе посредата), обърни го и размърдай буксите отзад.

                                2 - На самият ICS на гърба му има предпазител. Добре е да го провериш и него.

                                За свалянето на ICS - а ползвай това ръководство.


                                PS:

                                Какво е състоянието на акумулатора? Да не е паднал? Колата пали ли нормално? Другите консуматори работят ли?
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:16.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X